ερωτηση..για server..

Tasos Varoudis varoudis at daemons.gr
Thu Jan 18 14:55:19 EET 2007

admin at chiefport.com wrote:
> Γεια σας,
> Ποια ειναι η καταληλοτερη-σταθεροτερη διανομη linux για δημιουργια
> server κατα την γνωμη σας?to fedora core 6 βγαινει σε εκδοση server?

Ego panta protino tin dianomi pou ESI gnorizis kalitera! Oxi opia
kseroume emis. Einai kalitera na gnorizis ti exis mesa sto server sou
para na sou poune oti ine h kaliteri!

Kita pantos apo tis gnostes dianomes me efkolo update an ise new to linux.
To slack ontos ine katharo alla oxi gia new users kata tin gnomi mou!
(an kai exo na to valo se server apo to 2000)

an pixi exis doulepsi paliotera Fedora/RH/mandrake vale kati me tetia
filosofia. An thes kati pio aplo apo to debian.. vale Ubuntu (exi kai
server) Ego sto grafio se software raid file server,mail delivery ktlp
exi afti kai ime OK.

Prosopiki apopsi pou den tin leo gia na arxisi war!! :)

Filika,
Tasos