Open source gets European boost

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Thu Jan 18 10:31:25 EET 2007

Jimmy Angelakos wrote:
> Open Source στο BBC! Σπάνιο τέτοιο exposure! Και σε ανώτερα!

> Συγγνώμη για το Αγγλικό, όποιος δεν καταλαβαίνει να του εξηγήσουμε.

Kai to plhres report 8a to breite edw :

http://ec.europa.eu/enterprise/ict/policy/doc/2006-11-20-flossimpact.pdf

Egw yposxe8hka ston eayto moy na to diabasw oloklhro mia mera poy 8a
bariemai aforhta. Mexri twra diabasa ta conclusions (briskontai sth
selida 283) kai exoun poly megalo endiaferon.

Kai metaksy allwn, kati me megalo kai ameso praktiko endiaferon :

"We also investigated the productivity of the employees in using
Microsoft office and
OpenOffice.org. Office suites are widely used and are a good test bed
and representative for a
comparison on issues like effort and time spent in the daily routine of
work. Delays in the
task deliveries may have a bigger impact than costs on the
organization's management. Our
findings report no particular delays or lost of time in the daily work
due to the use of
OpenOffice.org"

O kyrios logos pou ws twra hmoun epifylaktikos apenanti sto OpenOffice
htan to usability, se sygkrish me to synh8ismeno MS Office periballon.
Usability oxi opws to koitame emeis pou zoume olh mera mprosta se mia
konsola, alla opws to koitazei h grammateas pou den kserei (kai den thn
endiaferei) ti shmainei "Save File", alla gnwrizei aplws oti "prin paei
gia katourhma kalo 8a einai na pathsei thn trith epilogh sto deytero menu".

Apo oso kserw, mexri twra den eixe ginei kammia sobarh sxetikh ereyna
sxetika me to usability tou OpenOffice se megalh klimaka peran tou
anecdotal evidence ("H Xrysoula mas mia xara to ema8e to OpenOffice"),
kai ta symperasmata tou parapanw report exoun ameso kai praktikotato
endiaferon. Ayto poy ousiastika leei einai : Mporeite na arxisete
"afoba" na kanete migration.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE