Απ: hardware raid

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Thu Jan 18 01:01:40 EET 2007

On Wednesday 17 January 2007 20:47, basilis wrote:
<snip>
> 600 έουροζ?????? Η καρδιά μου!!!

Εμ, 100% hardware raid ζήτησες...

> Σε real life καταστάσεις, το software raid που κάνει το linux είναι
> efficient? O fileserver που θέλω να κάνω θα εξυπηρετεί 6-7 υπολογιστές
> (smb transfers, streaming media, ftp server, internet) με gigabit
> δίκτυο. Μήπως να κάνω software raid και να ξεμπερδεύω?

Real life είναι και το PC που εξυπηρετεί 6-7-20 χρήστες ως file server, real
life είναι και ο επώνυμος server που τα έχει όλα διπλά και hotswap.

Το θέμα είναι τι θέλεις να πετύχεις και πόσα διαθέτεις. Αν πρόκειται να είσαι
κοντά στο μηχάνημα και να μπορείς να πληκτρολογήσεις 2-3 εντολές όταν κάτι
πάει στραβά (πχ σκάσει δίσκος), και δε θα χαλάσει ο κόσμος να είναι offline
και για 5 λεπτά το μηχάνημα, το software RAID με mdadm θα σε καλύψει απόλυτα.

-Α