Debian, upgrade the kernel χωρίς internet acc. [was: crypto f200 σε debian sarge]

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Jan 17 10:04:15 EET 2007

===STATUS===
Στα πλαίσια ενός quest για την εγκατάσταση του crypto F200 σε debian
sarge (ακόμα αντιστέκομε στον πειρασμό να βάλω ubuntu) ακολούθησα
κάποιες οδηγείες που συμπεριελάμβαναν την εγκατάσταση νέου kernel
κανοντας compile from source. Ηταν η πρώτη φορά που το έκανα και
γενικά τα κατάφερα αλλά έμεινε ένα πρόβλημα: ... κατά το boot έχω ένα
kernel panic :-) και μετά ένα εις αεί επαναλαμβανόμενο μύνημα σχετικά
με το AT keyboard και κάποιο πιθανό hardware conflict :-) Υποψιάζομε
ότι δεν έκανα σωστές επιλογές στο menuconfig[1]

===QUESTIONS===
(1) Για να αποφύγω ένα crash course στο kernel configuration /
compilation μήπως μπορώ να εγκαταστήσω kernel >2.6.10 σε debian sarge
με άλλο τρόπο εκτός απο compile (πάντα χωρίς να έχω πρόσβαση στο
internet)? Αν κατεβάσω κάποια debs? Αλλά ποια?

(2) Αν το (1) δεν είναι εφικτό που θα βρώ οδηγείες για kernel config
για αρχάριους?

(3) άλλες εναλακτικές προτάσεις ευπρόσδεκτες
[1] έπαθα ένα πολιτισμικό σοκ όταν είδα τις επιλογές και αποφάσισα να
εμπιστευτώ τα defaults επιλέγοντας μόνο driver για τον ATA controler
μου και για το filesystem. Σκέφτηκα ότι αν δεν παίξει τότε το
ξαναβλέπω. Ομως όταν ο κουρασμένος celeron τελειώσε το compile ήταν 2
τα χαράματα :-)

Την 15/1/2007, Antonis Lilis <alilis at di.uoa.gr> έγραψε: