Απ: peri wiki.hellug.gr

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Jan 16 15:23:10 EET 2007

On 2007-01-16 15:00, Nick Demou <ndemou at gmail.com> wrote:
> Την 16/1/2007, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε:
>
> παρεξηγιάρη!

:)

> το rich αναφέρεται στο formating των χαρακτήρων του κειμένου :
> Plain-text = one formating option / rich-text= many formating options.
> Συνεπώς, όχι δεν είναι ειρωνικό (όχι περισσότερο από τα rich color,
> rich voice, rich music, rich landscape, rich incident  - και αυτά
> είναι μόνο μερικά από όσα επιστρέφει ένα dictionary lookup στο rich)

Το ξέρω.  Έχω το Meriam-Webster's στο συρτάρι εδώ πέρα και το OED σπίτι.

Και για να γράψω και τίποτα on topic, κι όχι μόνο αστεία: Δυστυχώς, το
μόνο "rich" πράγμα που περνάει εύκολα κι άνετα παντού είναι κάτι σε
μορφή markup γλώσσας.  Τα άλλα formats (και ειδικά τα ad-hoc, binary,
κλειστά formats πολλών εταιρειών), είναι από τη φύση τους "rich"
μόνο εκεί που "τα πέρνει" :(