Απ: peri wiki.hellug.gr

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Jan 16 13:34:41 EET 2007

Την 16/1/2007, Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> έγραψε:

> Giati, *poy* mporeis na kaneis copy paste "rich text"?

??
με μέτρια ή ανεκτή επιτυχία στο nvu/kompozer και στον writer
αντίστηχα, με απόλυτη επιτυχία πουθενά

Δεν ξέρω αν αυτό είχες στο μυαλό σου όταν έθετες την ερώτηση οπότε
ακολουθεί μαντεψιά:

είναι από τα πράγματα που με θλίβουν όσον αφορά στην (μη) εξέλιξη των
GUI working environments το γεγονός ότι αν κάνεις paste και δεις το
ίδιο format με αυτό που αντέγραψες αποτελεί συχνά αναπάντεχη έκπληξη.
Ο καθένας κάνει τα δικά του και όλοι μαζί μια υπέροχη Βαβέλ
(εντωμεταξύ η εξέλιξη θα προχωρά βασανιστικά αργά γιατί οι εταιρείες
παραγωγής θα προτιμούν πάντα το δικό τους incompatible πρώτυπο για να
κλειδώσουν την αγορά στα προϊόντα τους ενώ όσοι προτιμούν το ΕΛ/ΛΑΚ θα
υπερεκτιμούν συχνά την ελευθερία επιλογής).