Xorg configuration w/ i810 & Hp p930

Christos Nouskas nouskas at freemail.gr
Mon Jan 15 17:05:35 EET 2007

Apostolos Manolitzas wrote:
> Στα παλιά τα χρόνια χρησιμοποιούσα το xvidtune και έβρισκα κάποιο
> modeline υποφερτό και το άλλαζα. Αλλά τώρα ούτε αυτό παίζει!
>
> Έχει κανείς καμιά παρόμοια εμπειρία-λύση, γιατί η κατάσταση δεν είναι
> υποφερτή στα 1600χ1200.

 Ξεκίνα το X με παράμετρο "-dpi 125" (τουλάχιστον) ή πρόσθεσε στο
Section "Monitor" το 'DisplaySize xxx yyy', όπου xxx/yyy οι διαστάσεις
της οθόνης σε χιλιοστά. Αυξαίνοντας τα dpi (ή αντίστοιχα μειώνοντας τις
διαστάσεις) θα φτάσεις στο μέγεθος γραμματοσειράς που θέλεις. Ενδεικτικά
εγώ σε 1600Χ1200/16" έχω "DisplaySize 326 244".

--
   #######	"We are Pentium of Borg. Division is futile.