Απ: [spam] ΗΜΕΡΙΔΑ

Nick Demou ndemou at gmail.com
Sun Jan 14 21:01:23 EET 2007

Την 14/1/2007, ΤΟΠΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ <politikiekfrasi at yahoo.gr> έγραψε:
> Σας καλούμε στην Ημερίδα με θέμα
> O Ρόλος των περιφερειακών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
> στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης
> Το σημερινό τηλεοπτικό τοπίο του κέντρου

το φοβερό είναι πως όσες φορές (3εις - 4εις) έχω απαντήσει σε παρόμοια
emails εξηγώντας ευγενικά ότι πρόκειτε για spam και ένδειξη έληψης
σεβασμού, κανείς δεν το παραδέχτηκε - πίστεψε - κατάλαβε. Στο
τελευταίο μάλιστα με βρύσανε... Πιθανότατα στο μυαλό των ελλήνων αν
διαφιμίζεις κάτι που δεν είναι παράνομο, ή σεξιστικό τότε δεν στέλνεις
spam. Αν έχετε όρεξη ενημερώστε τους γιατί έναν μόνο δεν τον
πιστεύουν.