peri wiki.hellug.gr

Manolis Kiagias sonic at diktia.dyndns.org
Sun Jan 14 19:43:41 EET 2007

Προσωπικά ευχαρίστως θα έγραφα, γιατί ήδη το κάνω για να θυμάμαι και
εγώ ο ίδιος τι γίνεται.
Το wiki μου είναι στον οικιακό μου server (http://debian12.dyndns.org)
αλλά έχω γράψει και στο debian administration
και ξεκίνησα να γράφω και στο Fedora news. Θα ήταν πολύ καλό να είχαμε
ένα ελληνικό wiki που να περιγράφει λύσεις
και προτίθεμαι να μεταφέρω και να εξελληνίσω ότι έχω γράψει στο δικό μου.

Μανώλης Κιαγιάς