KDE και layout switching

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Wed Jan 10 18:10:54 EET 2007

DJ Art wrote:

> Έχεις δίκιο, μόλις το δοκίμασα και δε δουλεύει :(
> (Αν και περίεργο γιατί παλιότερα είχε αναφερθεί ότι δούλευε, ποιός
> ξέρει, μπορεί επειδή αναβαθμίστηκε 300 φορές το KDE από τότε)

Εμένα μου έπαιξε πριν ένα μήνα που είχα το Kubuntu. Είχα άλλα προβλήματα με
το πληκτρολόγιο τότε, πριν το σφάξω. Θα το ξαναστήσω σε πιο ελεγχόμενο
περιβάλλον (VMWare) και ελπίζω να μην το στείλω πάλι αδιάβαστο (το apt
είναι πολύ καλή ιδέα αλλά στη πράξη δεν παίζει τόσο καλά :( )

Τα λέμε

Doc

--
  Theory asserts that, although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS