DJ Art djart at linux.gr
Wed Jan 10 17:40:05 EET 2007

On Wednesday 10 January 2007 16:22, Nikos Kouvaris wrote:
> Keyboard Layout* και αλλάξτε την τιμή της σε *ALT+SHIFT_L*.
>
> ekana ayto akribws alla den leitoyrghse telika

Έχεις δίκιο, μόλις το δοκίμασα και δε δουλεύει :(
(Αν και περίεργο γιατί παλιότερα είχε αναφερθεί ότι δούλευε, ποιός
ξέρει, μπορεί επειδή αναβαθμίστηκε 300 φορές το KDE από τότε)

Εγώ πάντως θα σου πρότεινα να χρησιμοποιήσεις τις άλλες λύσεις (δηλαδή
το kkbswitch). Αυτό με το KDE είναι μεγάλη μιζέρια και δεν πρόκειται να
το φτιάξουν ποτέ.

Επίσης, θα το αφαιρέσω μάλλον από το guide, εκτός αν βρεθεί λύση ...

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?