περνώντας μεταβλητές σε PHP scripts

nikos roussos nikos at hellug.gr
Sun Jan 7 17:55:17 EET 2007

On Sun, 7 Jan 2007 13:33:26 +0200
Θοδωρής Λύτρας <aspirin at myrealbox.com> wrote:
> (1) Υπάρχει κανένας τρόπος μέσα από ένα PHP script να καλέσω ένα άλλο
> PHP script, ΑΦΟΥ όμως το πρώτο script έχει δώσει output στον browser?
> (Αν δεν έχει δώσει output μπορώ να χρησιμοποιήσω την header(),
> εντάξει).

προσωπικά δεν μου έχει χρειαστεί (!!) αλλά υποτίθεται πως για να
χρησιμοποιήσεις τη header(), αφού έχει δωθεί κάποιο output στον
browser, παίζεις με τις συναρτήσεις: ob_start()[1] και
ob_end_flush()[2] ή απλώς με το output_buffering στο php.ini

[1] http://gr.php.net/manual/en/function.ob-start.php
[2] http://gr.php.net/manual/en/function.ob-end-flush.php

> (2) Υπάρχει τρόπος (πέραν του GET string ή της χρήσης sessions) να
> μεταβιβάσω μεταβλητές σε ένα PHP script? (το οποίο θα καλέσω είτε με
> τη header() ή με όποιον άλλο τρόπο)

προφανώς έχεις αποκλείσει τη λύση να γράφει κάτι προσωρινά το 1ο script
κάτι στη βάση (ή σε αρχείο), το οποίο θα το παίρνει μετά το 2ο script.

--
nikos roussos
[ http://comzeradd.chimeres.gr/ ]