Ελληνικα

Christos Nouskas nouskas at freemail.gr
Sun Jan 7 00:13:47 EET 2007

dimitris makarigakis wrote:
> Γεια σας.Εχω ενα μικρο προβλημα, ξερει κανεις πως να το λυσω?
> Εχω  ubuntu 6.10 και KDE , τα παντα δουλευουν σωστα, οταν φορτωνω ομως
> το beryl (σε KDE) δεν μπορω να γραψω Ελληνικα αν και το scroll Lock
> αναβει οταν γυρναω το πληκτρολογιο και επισης τα γραμματα μικραινουν
> χωρις να αλλαζει το μεγεθος της γραμματοσειρας. Ευχαριστω Δημητρης.

 Το beryl για κάποιον σκοτεινό και ανεξιχνίαστο λόγο ανακατεύει το keymap
του Χ. Θα χρειαστεί προσθέσεις στο τέλος του script που ξεκινά το beryl
(ή να τρέξεις σε κάποιο terminal) το παρακάτω:

 setxkbmap "us,gr(extended)" -option grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll

--
   #######	"We are Pentium of Borg. Division is futile.