MTU

basilis bts at the.forthnet.gr
Fri Jan 5 10:55:56 EET 2007

Καλημέρα και καλή χρονιά!

Έχω έναν υπολογιστή με λίνουξ, ο οποίος έχει δύο κάρτες ethernet, την
eth0 που είναι συνδεδεμένη στο σπιτικό μου lan και την eth1 που είναι
συνδεδεμένη στο adsl modem μου. Η σύνδεση με το ίντερνετ είναι με PPPoE
και το routing, firewalling, nat κτλ τα κάνει όλα το λίνουξ.

Το ΜΤU του ppp0 στον υπολογιστή αυτό είναι 1492 (λόγω PPPoE). Το ΜΤU
στην eth1 πρέπει να είναι και αυτό 1492 ή πρέπει να είναι 1500?

Στην eth0 (που βλέπει το σπιτικό LAN) το MTU πρέπει να είναι 1492 ή
1500? Οι υπόλοιποι υπολογιστές του LAN βγαίνουν στο ίντερνετ.

Στους υπόλοιπους υπολογιστές του LAN μου πρέπει το MTU στις eth τους να
είναι 1492 ή 1500 (στο LAN έχω υπολογιστές που τρέχουν και linux και winxp)?

TIA