Καλησπέρα

Αθανάσιος Γιαννακάριος tgiannakarios at gmail.com
Wed Feb 28 23:01:44 EET 2007

Καλησπέρα,

Είμαι εντελώς καινούργιος στα linux, σήμερα έτρεξα το live Cd των
ubuntu...έχω TFT οθόνη συνδεμένη με DVI και παρατήρησα οτι κατα την εκκίνηση
των ubuntu έπρεπε οπωσδήποτε να επιλέξω VGA και να θέσω ανάλυση 1024x768 για
να κάνει εκκίνηση αλλιώς μου έβγαζε out of range στην οθόνη....μετα απο αυτο
έκανα την εγκατάσταση κανονικά στον σκληρό δίσκο αλλα μόλις έκανα
επανεκκίνηση και τα φόρτωσε μου έβγαλε out of range παλι στην οθόνη, πώς
μπορώ να δώσω την εντολή για την ανάλυση πριν φορτώσει τα Linux ???
Επειδή καταλάβατε πόσο καινούργιος είμαι θα σας παρακαλούσα να προβείτε σε
λεπτομέριες γιατί θα χαθώ !!

Σας ευχαριστώ πολυ εκ των προτέρων για την βοηθειά σας...