Απ: τι πρέπει να προσέξω σε έναν smtp server που δεν στέλνει μέσω relay smtp

Thomas Venieris mot at freemail.gr
Wed Feb 28 03:38:59 EET 2007

On Wednesday 28 February 2007 01:34, V13 wrote:
>   Diladi, ego poy stelno mail kai san v13 at it.teithe.gr, otan tha ithela na
> steilo mail me ayth th dieythynsi, tha eprepe na syndeomai sto teithe gia
> na mporo na steilo?

Από το teithe, και από όλους τους MTAs που αναγράφονται στο spf record του
συγκεκριμένου domain. To spf είναι πολύ ευέλικτο σε αυτά. Με αυτό δεν
δυσκολεύεις την δική σου ζωή που θέλεις να στέλνεις email από 5-10
συγκεκριμένους (και εγκεκριμένους) MTA σου. Δυσκολεύεις την ζωή του ελεινού
και τρισάθλιου εκείνου τύπου που θέλει να στείλει mail προσποιούμενος ότι
έρχεται από το δικό σου domain.

>   An eixe SPF to it.teithe.gr, tote tha eprepe na xrhsimopoio
> sygkekrimenoys mail servers. Oi monoi tropoi gia na min einai open relay
> enas SMTP kai na mporeis na stelneis mail meso ayto einai:
> a) Authentication
> b) Na eisai syndedemenos se IP apo tis opoies epitrepetai to relaying

Ακριβώς.

Καλωσόρισες στο 2007. Το έτος που 95% του mail traffic είναι θόρυβος.

--
moT

"There's the television. It's all right there. It's all
right there. Look. Listen. Kneel. Pray. Commercials."
                                           (12 Monkeys)