Κακές εκτυπώσεις.

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Wed Feb 28 03:20:12 EET 2007

Στις Δευτέρα 26 Φεβρουάριος 2007 21:39, ο/η gkourtis at freemail.gr έγραψε:
> Δουλεύω σε ubuntu και έχω πρόβλημα με την εκτύπωση διότι τα γράμματα
> με τόνους τα μαυρίζει
> σαν να πηγαίνει ο τόνος στο λάθος σημείο.
> Κατά την προεπισκόπηση το κείμενο φαίνεται σωστά.
> Ξέρετε τι μπορώ να κάνω για να αποφύγω το πρόβλημα ;
> Ο εκτυπωτής είναι PCL6 συμβατός.

Spiros Bolis:
>to idio parathrhsa ki egw me debian unstable se HP 2300dn (mallon ki
>aytos PCL6).

Kalamaras Dimitris:
>Το ίδιο έχω δει και εγώ σε Dapper και Fedora 6 αλλά σε εκτυπωτή HP
>PSC1310. Το περίεργο είναι ότι, στο Fedora 6, όταν τυπώνω το ίδιο
>ελληνικό κείμενο σε Gedit εμφανίζεται το πρόβλημα, αλλά όταν το τυπώνω
>στο OpenOffice.org με Arial ή Times New Roman όλα είναι ΟΚ. Έχω την
>υποψία ότι είναι ζήτημα γραμματοσειράς, επειδή στο Gedit χρησιμοποιώ
>(νομίζω) την DejaVu ενώ στο OO.org τα MS TTFs.

I. Soumpasis:
>Κι εγώ έχω την εντύπωση ότι έχει με συγκεκριμένες γραμματοσειρές.

Ανάλογο πρόβλημα έχω παρατηρήσει κι εγώ σε debian testing
χρησιμοποιώντας gs-esp και gs-gpl 8.15 (νομίζω και κάποιες παλαιότερες
εκδόσεις) και αφορά συγκεκριμένες γραμματοσειρές. Χρησιμοποιώντας
gs-gpl 8.54, το πρόβλημα δεν εμφανίζεται πια.

Για να γίνει προκαθορισμένο το gs-gpl σε debian (ίσως και σε ubuntu) θα
πρέπει, αφού κατεβάσετε το gs-gpl, να τρέξετε ως root
update-alternatives --config gs
και να επιλέξετε το gs-gpl

Παναγιώτης Χριστοδούλου
ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿa¨h£ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿû)joÿÿö†Šÿ1¨¥ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿþm§ÿÿ™¨¥ÿ&¡¢à