τι πρέπει να προσέξω σε έναν smtp server που δεν στέλνει μέσω relay smtp

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Feb 27 15:47:31 EET 2007

On 2007-02-27 14:31, Nick Demou <ndemou at gmail.com> wrote:
> για πρώτη φορά μετά από χρόνια θέλω να ρυθμίσω έναν smtp server να
> στέλνει  απευθείας στους παραλύπτες smtp servers και όχι μέσω του ISP
> (ειναι dedicated server στην αμερική και δεν έχω smtp relay
> διαθέσιμο).
>
> Τι πρέπει να προσέξω?
>
> αρκεί να έχω valid host name (για το πρώτο HELO command)?
> μήπως πρέπει να έχω _και_ MX record που να δήχνει στο IP του smtp server?
> μήπως πρέπει να έχω _και_ SPF record?

Καλησπέρα Νίκο,

Τουλάχιστον τα εξής:

	* Το hostname 'smtp.example.net' να μπορεί να γίνει σωστά
	  resolve στο IP address a.b.c.d του server.

	* Το IP a.b.c.d να μπορεί να γίνει σωστά resolve στο hostname
	  'smtp.example.net'.

	* Τα MX records για το 'example.net' να δείχνουν σωστά στο IP
	  address του server.

	* Να ΜΗΝ είναι open relay.

Τα άλλα ξέρεις κι εσύ να τα ρυθμίσεις σωστά, είμαι σίγουρος :)