RE: Κακές εκτυπώσεις.

Kalamaras Dimitris dimitris.kalamaras at compupress.gr
Tue Feb 27 10:00:39 EET 2007

-----Αρχικό μήνυμα-----
Από: linux-greek-users-bounces at lists.hellug.gr εκ μέρους Spiros Bolis

On Mon, 26 Feb 2007, gkourtis at freemail.gr wrote:
> Δουλεύω σε ubuntu και έχω πρόβλημα με την εκτύπωση διότι τα γράμματα με
> τόνους τα μαυρίζει
> σαν να πηγαίνει ο τόνος στο λάθος σημείο.
> Κατά την προεπισκόπηση το κείμενο φαίνεται σωστά.
> Ξέρετε τι μπορώ να κάνω για να αποφύγω το πρόβλημα ;
> Ο εκτυπωτής είναι PCL6 συμβατός.

>to idio parathrhsa ki egw me debian unstable se HP 2300dn (mallon ki
>aytos PCL6). Nomizw pws o Ale3andros o Diamantidhs einai pio katallhlos
>gia na perigrapsei pws htan ta fonta apo 'mena ;-)

Το ίδιο έχω δει και εγώ σε Dapper και Fedora 6 αλλά σε εκτυπωτή HP PSC1310. Το περίεργο είναι ότι, στο Fedora 6, όταν τυπώνω το ίδιο ελληνικό κείμενο σε Gedit εμφανίζεται το πρόβλημα, αλλά όταν το τυπώνω στο OpenOffice.org με Arial ή Times New Roman όλα είναι ΟΚ. Έχω την υποψία ότι είναι ζήτημα γραμματοσειράς, επειδή στο Gedit χρησιμοποιώ (νομίζω) την DejaVu ενώ στο OO.org τα MS TTFs.

Για δοκίμασε στο OO.org με π.χ. Arial, σου εμφανίζει το ίδιο πρόβλημα;

--Δημήτρης