Mail Server

Nick Lekkas nlekkas at gmail.com
Sun Feb 25 13:42:42 EET 2007

Ναι το ίδιο πιστεύω και εγώ....Fetchmail

Μια τελευταία απορία.. Εχω βρεί το qmail-toaster που είναι το qmail μαζι με
πολλά extra πράγματα μαζί όπως και το ClamAV,SpamAssin k.l.p

Εχει κανείς καμία ιδέα πως θα το βάλω πάνω στο debian .?

Αυτό που εννούσα στο προηγούμενο μου mail είναι ότι to domain με τους 15
λογαιαμσούς είναι σε πάνω σε isp. Εγώ στήνω λοιπόν ένα άλλο mailserver με
άλλο domain name που είναι το εσωτερικού δικτύου. θέλω να κατεβάζω εκεί τους
15 λογαριασμούς να τους στέλνω στους ανάλογους εσωτερικούς. Αργότερα ότι το
σενάριο αυτό δεν έχει πρόβλημα λειτουργίας θα καταργήσω τους 15 λογαριασμούς
και θα τα διαχειρήζομαι μέσω του Domain POP Account για κάποιους λόγους...

Το fectchmail εκτος από POP3 retrieve μπορεί να διαχειριστεί σωστά το domain
pop account ?

Νίκος