Mail Server

Nikolaos Lekkas nlekkas at gmail.com
Sat Feb 24 21:12:38 EET 2007

Από λάθος το έστειλα στον Γιώργο ...

Μου κάνει και αν το καταφέρω να συνδυαστεί σωστά με το qmail τότε μου κάνει
άψογα αυτό που θέλω...

Εχω ένα domain name με 15 accounts. Αυτό το κρατάει κάποια ετερέία για τον
πελάτη. Επειδή ειδικά με τα spam/virus γίνεται χαμός θέλω όσο μπορώ να
τα  κατεβάζω
κεντρικά να τα καθαρίζω να τα κρατάω backup. Έτσι ώστε αν γίνει κάτι να τα
έχω και να τα επαναφέρω... Είχα στήσει κάτι στο παρελθόν με Exchange  και
είχα κακή εμπειρία λόγω προβλημάτων ..Τώρα λέω να το κάνω με το qmail αλλα
δεν βρήκα πως θα το κάνω να μου κάτεβάζει τα mails από το isp.

Επίσης θέλω οι χρήστες να έχουν εσωτερικό όλοι και κάποια στιγμή μόλις δώ
ότι δουλεύει το κομμάτι σωστά να γίνει η όλη μεταφορά μέσω Domain Pop
Account.

Ξέρει κανείς αν υπάρχει για το debian to qmail-toaster ? Περιέχει όλα όσα
θέλω σαν extra από το qmail...

Από antivirus τι να βαλω  ?

Νίκος