PDA + KDE ?

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Sat Feb 24 18:11:16 EET 2007

On Sat, Feb 24, 2007 at 02:24:23AM +0200, Λουκάς Σταμέλλος wrote:

> Tο P990 δουλεύει out of the box με Kontact. Το ξέρω από φίλο. Αν
> ενδιαφέρουν λεπτομέρειες, μπορώ να το κοιτάξω.

Λεπτομέρεις παρακαλώ, versions + με ποιό πρόγραμμα
κάνει sync addr. book, calendar + tasks ?

Στο παρελθόν είχα επειχηρήσει το P800 και  P900. Ειχα μάλιστα στείλει
και patches στο syncml server, χωρίς όμως οριστικό αποτέλεσμα. Το P990
είναι και αυτό Symbian based με syncml ; γιατί ειλικρινά δεν έχω δει
καμιά σοβαρή πρόοδο (υποτύθεται ότι το opensync θα τα λύσει αυτά) και
είμουν και με την εντύπωση ότι Symbian πάπαλα.

TIA
roryt