Dolphin massacre in Japan (Άσχετο με linux)

Tasos Laskos tasos.laskos at gmail.com
Fri Feb 23 12:00:28 EET 2007

*De 8a epairna 8esi, alla den exei douleia sto grafeio.*

Den einai 8ema apolytarxikon apopseon, den einai 8ema apopseon genikotera.

Pos 8a sou fenotan an eisoun sti lista tis Green Peace kai evlepes ena
e-mail me titlo:
"Cuba moves to Linux!".

Mi trela8oume kiolas, eisai ENTELOS ektos 8ematos, exeis kata-spammarei
toso kosmo
kai eironeyese kai apo pano.

To 8ema exei ftasei se epipedo: "Kyria, kyria! O Dionisakis mou eftyse
ti goma!" .