Telex emulation software (solved)

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Fri Feb 23 10:58:05 EET 2007

Vaggelis Tripolitakis wrote:

>> ...kai meta otan o Koutlidhs me leei koroido, kanw thn papia.
>>

> internal joke error: not a typewriter

Oxi aparaithtws.

To symperasma einai geniko : H klassikh magkia ths fylhs zei akoma. An
psakseis arketa, endexomenws na breis ena karalegacy market pou den
kalyptetai apo kanenan, kai na to kalypseis me hardware kostous 15 eu
kostologwntas to 2300.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE