Telex emulation software (solved)

Emmanouil Karavidas epesa at otenet.gr
Thu Feb 22 22:51:22 EET 2007

Τελικά έχω στα χέρια μου, τα πρώτα χαρακτηριστικά για το telex module &
interface σε περιβάλλον Linux, και τα περνάω ενημερωτικά στη λίστα.
Περισσότερες λεπτομέρειες θα ακολουθήσουν μετά από την ζωντανή
παρουσίαση της εταιρείας.

Για μία ακόμη φορά, σας ευχαριστώ για τις πολύτιμες πληροφορίες και το
χρόνο που αφιερώσατε στο πρόβλημά μου.

Μάνος Καραβίδας

<quote>

</quote>