Dolphin massacre in Japan ( Άσχετο με linux)

Άλκης Αργυρόπουλος aaalex at ath.forthnet.gr
Thu Feb 22 22:00:10 EET 2007

On Wednesday 21 February 2007 7:47:04 pm Aggelos wrote:
> ΤΟ VIDEO ΕΙΝΑΙ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ.... ΑΛΛΑ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ
> ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ... ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ!!!
>
> www.glumbert.com/media/dolphin
>
> ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΤΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
> www.petitiononline.com/golfinho

Εμμ, σοκαριστικό είναι...αλλά ο άνθρωπος είναι παμφάγο ζώο. (Σαρκοφάγο +
φυτοφάγο)

Οκ, με σοκάρει, αλλά θα με σόκαρε αν έδειχνε τόννο, ψιλή μαρίδα (τηγανιτή με
ουζάκι είναι super btw).

Ποιός έχει τραβήξει την "γραμμή" και έχει πει για όλα αυτά δεν μας νοιάζει
αλλά για τα δελφίνια μας νοιάζει;

Με τι κριτήριο;    Τα κιλά; Πάνω από Χ κιλά αν είναι ένα ζώο
είμαστε "ανθρωπιστές";

Η ευφϋία;  Πάνω από Χ IQ αν είναι ένα ζώο είμαστε "ανθρωπιστές";
Και τα δελφίνια είναι πάνω από το Χ; Και ένα "χαζό" δελφίνι;

Η "ομορφιά"; Μπα...

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το κριτήριο....

Ο άνθρωπος είναι στην κορυφή της τροφικής αλυσίδας και το δείχνει.  As simple
as that...

Ένας φίλος (στη λίστα) πρότεινε να ασχοληθούμε με τους ανθρώπους, και νομίζω
ότι έχει δίκιο.  Αν είναι να το παίξουμε "ανθρωπιστές"  (προσοχή
στο "παίξουμε"...αλλά είναι μεγάλη κουβέντα και θα μας πάρουν με τις πέτρες
στη λίστα) ας ασχοληθούμε τουλάχιστον με τους ανθρώπους.

30.000 παιδιά πεθαίνουν _κάθε μέρα_. _Κάθε μέρα_.
(http://www.unicef.org/pon00/immu1.htm)

Συνοψίζοντας, όχι δεν με νοιάζει για τα δελφίνια.  Έχω άλλες προτεραιότητες.

Φιλικά,
/Άλκης