o Eric S Raymond φεύγει από το Fedora Project

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Thu Feb 22 21:40:31 EET 2007

When the date was Thursday 22 February 2007 21:22, V13 wrote:

>   Mpa... Ligotero... Pistevo pos se ena xrono to poly tha to'xei gyrisei
> se agno partheno debian...

Δεν νομίζω... όπως δεν νομίζω ότι άφησε το Fedora για το Ubuntu για τους
(κατά τα άλλα σωστούς) λόγους που αναφέρει...

Επί τη ευκαιρία (μια που το αναφέρει και ο ESR), υποτίθεται ότι υπάρχει ένα
σεβαστό community πίσω από το Fedora, κανείς μέσα σε όλους αυτούς δεν έχει
αναρωτηθεί, τι στην ευχή περισσότερο κάνει το yum απ΄ το apt που να
δικαιολογεί το 10x speed-down;

--
 Michael Iatrou