Απ: Dolphin massacre in Japan (Άσχετο με linux)

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Feb 22 08:54:27 EET 2007

Την 22/2/2007, Aggelos <marmango at freemail.gr> έγραψε:

> Και ήξερα και πρόσεξα και δεν μου ξέφυγε και νομίζω ότι δεν έκανα λάθος
> και ευχαρίστως θα το επαναλάβω.
> Δεν ζητάω κύρος από την λίστα και με το αρχικό post δεν νομίζω ότι την
> προσβάλλω. Απεναντίας.

Όσο και αν σε προσέβαλε η απάντηση του Theo έχει δίκαιο σε ένα πολύ
σημαντικό σημείο: λάθος (άσχετο) post για αυτή τη λίστα. ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Πολύ ενδιαφέρον ή όχι, πολύ σοβαρό ή όχι, έγκυρο ή όχι,
ανθρωπιστικό ή όχι, δεν παίζει ρόλο παραμένει άσχετο. Η λίστα δεν
είναι κάποιο φιλαράκι στο οποίο στέλνουμε οτιδήποτε θεωρούμε (και
είναι) σημαντικό. Φυσικά δεν είσαι ο πρώτος που κάνει εντελώς offtopic
posts στην λίστα αλλά είσαι απο τους λίγους που μετά δηλώνει "Και
ήξερα και πρόσεξα και δεν μου ξέφυγε και νομίζω ότι δεν έκανα λάθος
και ευχαρίστως θα το επαναλάβω". Το αρχικό σου Post δεν μας προσβάλει,
αυτό το τελευταίο μας προσβάλει.