Απ: Mail Server

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Feb 21 13:48:08 EET 2007

Την 21/2/2007, Nikolaos Vidiadakis <vidiadakis at gmail.com> έγραψε:
> [...]
> Όπως λέει και ο φίλος Μανώλης πιο πριν, έναν mail server και ένα web mail.
> Πιο πολύ με ενδιαφέρει να ακούσω προτάσεις για το setup που χρησιμοποιεί ο
> καθένας, γιατί δεν ξέρω καν από που να ξεκινήσω.
> [...]

για να τα συλέγεις μην ψάχνεις, θα παίξεις με το fetchmail

για web mail ... άβυσος! Υπάρχουν πάρα πολλά και κατά τη γνώμη μου
μάλλον κανένα δεν είναι για σοβαρή / απαιτητική χρήση. Αυτό που παίζει
ρόλο να βλέπεις πρώτο είναι το support για ελληνικά στα διάφορα πιθανά
encodings (cp1253/iso8859-7/UTF8). Προσωπική επιλογή: αν πρόκειτε
όντως για να εξυπηρετείς μόνο το LAN σου αγνόησε το web mail και βάλε
IMAP.

Μάλλον θες και έναν local smtp server. Προσωπική επιλογή, απλός στο
setup και την ρύθμιση και με πολύ documentation: postfix

> [...]και να μπορώ
> να στέλνω mail πάλι από το συγκεκριμένο web interface χρησιμοποιώντας
> σαν smtp server έναν από τους παραπάνω τρεις.

ο λογαριασμός λήψης δεν έχει τίποτα να κάνει με τον smtp. Με άλλα
λόγια έναν smtp server θα έχεις (τυπικά αυτόν του ISP στον οποίο
πέφτει ο server σου)