Re: Απ: Mail Server

Nikolaos Vidiadakis vidiadakis at gmail.com
Wed Feb 21 10:29:22 EET 2007

Θέλω να μαζεύω τρία διαφορετικά mail accounts που προσφέρουν pop (δεν είναι
μόνο webmail ένα πράγμα) στον file server που έχω έτσι ώστε να υπάρχουν σε
έναν υπολογιστή όλα μου τα mail. Αυτός ο υπολογιστής θε με εξυπηρετούσε να
έχει ένα web interface για να μπορώ να βλέπω όλα τα mail από τους υπόλοιπους
υπολογιστές στο lan που έχω (ξέρω ότι θα μπορούσα με imap να τα παίρνω και
με mail client κατευθείαν σε κάθε pc αλλά δεν το θέλω), ανεξαρτήτως
λογαριασμού που προέρχονται, και να μπορώ να στέλνω mail πάλι από το
συγκεκριμένο web interface χρησιμοποιώντας σαν smtp server έναν από τους
παραπάνω τρεις.

Όπως λέει και ο φίλος Μανώλης πιο πριν, έναν mail server και ένα web mail.
Πιο πολύ με ενδιαφέρει να ακούσω προτάσεις για το setup που χρησιμοποιεί ο
καθένας, γιατί δεν ξέρω καν από που να ξεκινήσω.

On 2/21/07, Nick Demou <ndemou at gmail.com> wrote:

> Την 21/2/2007, Nikolaos Vidiadakis <vidiadakis at gmail.com> έγραψε:
>
> αν δεν περιγράψεις το όνειρο σου σαφέστερα θα πάρεις ή άσχετες ή
> καθόλου απαντήσεις

Βρήκα ένα guide για mail server (Archlinux oriented αλλά εφαρμόσιμο παντού)
στο παρακάτω link:

http://www.hypexr.org/linux_mail_server.php

το οποίο μου φαίνεται αρκετά καλό. Αλλά πριν ξεκινήσω θέλω να μαζέψω και
μερικές ακόμη ιδέες/απόψεις.