PDA + KDE ?

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Tue Feb 20 16:41:50 EET 2007

Εχετε υπόψη κανένα PDA+κινητό τηλέφωνο που να
κάνει sync με kontact (address book, scheduler, tasks),
και αν ναι με ποιο πρόγραμμα / version ;

Εχω δοκιμάσει το Palm trio με kpilot σε Debian sarge,
και με κάποια perl scripts βασισμένα στο link-pilot
που τα εφιαξα μόνος μου, αλλά δεν είμαι ικανοποιημένος.

Σκεφτόμουνα για synce + raki, αλλά μέχρι τώρα όσα είχαν
φίλοι και έχω δοκιμάσει δεν δουλέψανε. Δεν μου έτυχε ακόμη
κανένα που να ειναι linux based, αλλά από ότι έχω καταλάβει
ούτε και αυτά πολυ-ενδιαφέρονται για sync με Linux- για Outlook
τα φιάχνουν (φυσικά αν κάνω λάθος θα προτιμούσα κάποια τέτοια λύση).

Δεν με (πολυ)ενδιαφέρει gnome (evolution) παρά μόνο σαν τελευταία λύση.
Δεν με ενδιαφέρουν λύσεις μέσω kpilot - το πρόγραμμα είναι buggy του κερατά.
Σαν κινητό θελω να ειναι tri-band και δεν υπάρχει περιορισμός
χώρας από που θα το αγοράσω.

Οποιες προτάσεις ευπρόσδεκτες.

ΤΙΑ