Mpikan sto server mou

Manolis Kiagias sonic at diktia.dyndns.org
Mon Feb 19 20:54:59 EET 2007

Antonios Christofides wrote:
> Γεια σε όλους,
>
> όπως διαβάζετε στην επικεφαλίδα, μπήκαν στο σέρβερ μου, που είναι
> Debian sarge.  Και έγιναν ρουτ.  Δεν είναι γνωστό αυτή τη στιγμή ούτε
> το πώς μπήκαν, ούτε το πώς ριζώθηκαν, γιατί λείπουν πληροφορίες απ' τα
> λογκς.  Είμαι στο χωριό και δεν μπορώ να κάνω πολλά πράγματα από
> μακριά.  Έχω λογκχόστ (που όμως δεν επιτρέπει εισερχόμενες συνδέσεις)
> και ελπίζω αύριο που θα πάω εκεί να έχω ατόφια λογκς.  Θα ξεκινήσω την
> επιχείρηση στις 8 το πρωί και όσο πάει.

<snip>

> 5) Δυστυχώς ο 2.6.8 δεν μπορεί να δει το δίσκο (sata) στο συγκεκριμένο
> motherboard, κι έτσι δεν μπορώ να μπουτάρω από Sarge CD.  Θα
> χρησιμοποιήσω μάλλον ένα Ubuntu breezy ή edgy.  Λέτε να έχω
> προβλήματα;  Αν ναι τι θα προτείνατε για booting;
Στο μόνο που μπορώ πραγματικά να σου απαντήσω, δεν πιστεύω ότι θα έχεις
κανένα πρόβλημα να κάνεις boot απο ubuntu cd, έχω εγκαταστήσει σε
διάφορα sata μηχανήματα και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Πάντως ένα ακόμα
καλό cd για boot στην περίπτωση σου είναι το fedora rescue cd, μπορείς
να το κατεβάσεις, είναι αρκετά μικρό και εντοπίζει τα filesystems στο
δίσκο σου και τα κάνει mount. Τα κάνει ακόμα και chroot (σχεδόν)
αυτόματα κάτι που μάλλον θα χρειαστείς. (Αν έχεις κανονικό fedora cd
γράφεις linux rescue στο boot και είναι το ίδιο πράγμα)

Επειδή και εγώ (και πιθανόν πολύς κόσμος ακόμα στη λίστα) έχω debian
server, θα περιμένουμε με αγωνία τα αποτελέσματα της έρευνας σου για να
δούμε αν είμαστε και εμείς vulnerable.