Sibyllikh Plhroforia

Nikolaos Korkakakis korkakak at gmail.com
Mon Feb 19 11:15:20 EET 2007

On 2/16/07, Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> wrote:
> Alexandros Kosiaris wrote:
> > Nikolaos Korkakakis wrote:

> >> Ena polu megalo, terastio euxaristw
> >>
> >> Nikos
> >>

> > Και τώρα που επικοινωνήσατε ασφαλώς πάνω από ανασφαλές κανάλι χωρίς κανείς να
> > καταλάβει τίποτα(εγώ τουλάχιστον) δεν μας τα λέτε και μη κρυπτογραφημένα για να
> > μαθαίνουμε και εμείς;
> >

> Epeidh h plhroforia einai genikotera xrhsimh - gi ayto kai thn esteila
> sth lista, mia poy xreiasthke na to kanw mia fora kai mporei na to
> ksanaxreiastw sto mellon, opote kalo einai na yparxei sta archives, me
> ta parakatw keywords :
>
> unlock, password-locked SUN, secure=on setting in openboot, remove all
> hard disk devices so the machine drops to netboot mode, netboot netbsd
> or openbsd, recompile eeprom utility, modify openboot, reboot.
>
> --
> Christos Ricudis                                ricudis at itc.auth.gr
> Systems Administrator                           +30-2310-998656
> IT Support Center
> Aristotle University of Thessaloniki, GREECE
>

> --

Kalhmera

Mias pou to olo mail exei skopo na boh8hsei kapoion, na pros8esw to
diko mou success story [soz alla ta built tools gia crossbuilt tou
netbsd logw anaphrias den katafera na ta xrhsimopoihsw]. To basiko
problhma gia na kaneis jumpstart se sol10 apo linux einai ta gamhmena
ta nfs incopatibilities [nfsv4 gar]. Opote gia na kanw jumpstart se
sol10 to kalutero pou mporei kapoios na kanei einai na xrhsimopoihsei
kapoio inetboot to opoio na paizei me nfsv3 [sol8/sol9 inetboot]. Kai
ama kapoios e3upnos pei giati den to orizeis na paizei apo to
bootparams mono nfsv3 mprabo xasate, den katalabainei apo tetoia to
inetboot tou sol10. Gia auto h aplousterh lush sto linux einai na
bootareis apo inetboot palaiotero. Apo ekei mporeis na pareis ok
konsole kai na kaneis pollapla pragmata ane3arthta apo to security
option.

An ta parapanw den einai katatopistika, rixte mou ena msg na ta
analusw perissotero.

Nikos

--
-
Student of Department of Computer Engineering and Informatics (

   WARNING: posting to or from gmail might disclose sensitive information
   to people you don't entirely trust.  For safe, private communication use
   korkarak (at) ceid (dot) upatras (dot) gr , and my public PGP key from
   http://students.ceid.upatras.gr/~korkakak/mykey