Kernel swappiness και απόδοση

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Sat Feb 17 14:16:48 EET 2007

Στις Παρασκευή 16 Φεβρουάριος 2007 19:56, ο/η Giorgos Keramidas έγραψε:

> Ένα ενδιαφέρον post είναι το: http://kerneltrap.org/node/3000
>
> Επίσης ενδιαφέρον είναι ότι αυτό δουλεύει σε συνδυασμό με το overcommit
> της μνήμης, οπότε αν πειράξεις το swappiness έχε το νου σου και τι τιμή
> έχεις δώσει στο sysctl "vm.overcommit_memory".

Εχμ, ήδη είχα πέσει στο συγκεκριμένο post, σ'αυτό αναφερόμουν οτι δεν κατανοώ
τις τεχνικές λεπτομέρειες...

Anyway, αυτό το overcommit_memory τι είναι? (Και γενικά, που μπορώ να διαβάσω
πέντε πράγματα -όσο πιο απλά γίνεται- για τα διάφορα kernel options?)

Είναι λίγο βαθιά αυτά τα νερά για μένα...

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"