Linux-greek-users Digest, Vol 46, Issue 28

Vasileios Giannakopoulos - Βασίλειος Γιαννακόπουλος billg at hellug.gr
Fri Feb 16 02:39:56 EET 2007

Μου αρέσουν τα συμπεράσματα που βγάζεις χωρίς να με ξέρεις. Δεν μπορείς
να ξέρεις αν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μου forum ως διαχειριστής ή όχι, ή
αν γνωρίζω τους κινδύνους. Ξέρετε ακόμα και έτσι να είναι για τις
λίστες, όποιος θέλει να χρησιμοποιήσει λίστα ας το κάνει. Ζητώ συγνώμη
αν προσέλαβα κάποιους από εσάς, δεν το έκανα με σκοπό να προσβάλω
κανέναν, απλώς τσαντίστηκα επειδή κάποιοι/ος/α επειδή δεν του αρέσει
προσπαθεί να δημιουργήσει προβλήματα εκεί που δεν υπάρχουν. Εγώ δεν
είμαι προβληματίας και δεν γουστάρω προβλήματα, πιστεύω το ίδιο και
εσείς, απλά μου τη σπάνε οι ταραξίζες και οι προβληματικοί. -----------
Message: 3 Date: Wed, 14 Feb 2007 23:27:24 +0200 From: George Notaras
<gnot at g-loaded.eu> Subject: Re: Linux-greek-users Digest, Vol 46, Issue
25 To: linux-greek-users at lists.hellug.gr Message-ID:
<1171488445.11821.12.camel at galeon.rottencity.mine.nu> Content-Type:
text/plain; charset=ISO-8859-7 On Wed, 2007-02-14 at 10:38 +0000,
Vasileios Giannakopoulos - Βασίλειος Γιαννακόπουλος wrote:

> [...]

"Είστε ΟΛΟΙ παράφρονες κι ΕΓΩ γνωστικός!"

Διαβάζω και γράφω στο usenet (newsgroups και τελευταία σε mailing lists)
πολλά χρόνια. Πίστεψέ με, δεν είσαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος, που
έχει άποψη για κάτι, το οποίο ούτε γνωρίζει ούτε έχει χρησιμοποιήσει
ποτέ και επομένως ούτε μπορεί να αντιληφθεί τα πλεονεκτήματά του έναντι
άλλων τρόπων ανταλλαγής μηνυμάτων.