Forum2mail gateway (Re: Linux-greek-users Digest, Vol 46, Issue 25)

Eleftherios Kosmas elkosmas at gmail.com
Fri Feb 16 01:50:26 EET 2007

Να πω την αλήθεια μιας και είμαι λίγο περισσότερο οικείος στα φόρουμ
θα με βόλευε να κάνω browsing στα παλιότερα post που μπορεί να με
ενδιαφέρουν.

Φυσικά το <http://lists.hellug.gr/linux-greek-users.php3> είναι αρκετά
βολικό απλά είναι θέμα συνήθειας (ή υπερβολικής έκθεσης σε phpΒΒ)
νομίζω ότι θα μπορούσαν να ωφεληθούν και οι άλλοι αρχάριοι χρήστες
ώστε να βρουν απαντήσεις σε ερωτήσεις που έχουν ήδη διατυπωθεί και
απαντηθεί.

Ευχαριστώ πολύ Λευτέρης.

--
http://elkosmas.gr