Linux-greek-users Digest, Vol 46, Issue 25

Vasileios Giannakopoulos - Βασίλειος Γιαννακόπουλος billg at hellug.gr
Wed Feb 14 12:58:52 EET 2007

O/H Αθανάσιος Οικονόμου έγραψε:

> Ναι είναι θέμα ασφάλειας, όμως εγώ γνωρίζω ότι μόνο αν βγάλεις το
> καλώδιο του ρεύματος από τον υπολογιστή σου είσαι ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ασφαλής. Όλα
> τα συστήματα ΣΠΑΝΕ απλά θέλει προσοχή και συντήρηση.
>
> Μην νομίζεις ότι το δίκτυο είναι η μοναδική απειλή για έναν SysAdmin.
Νομίζω ότι όλοι πιάσανε αυτό που ήθελα να πω. φυσικά και υπάρχουν και
άλλοι κίνδυνοι, όπως είναι οι χρήστες, τα φυσικά φαινόμενα κλπ αλλά δεν
είναι εκεί το νόημα, αλλά στο ότι ο καθένας μπορεί να πει «δεν το θεωρω
αυτό ασφαλές», δεν σημαίνει ότι επειδή δεν θεωρεί κάποιος κάτι ασφαλές
θα πρέπει να ΕΠΙΒΑΛΕΙ την άποψή του. ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι ασφαλές αν δεν το
συντηρούμε και αν δεν το προσέχουμε και αν δεν το ΘΕΛΟΥΜΕ να είναι
ασφαλές. Εκεί θέλω να καταλήξω