πρόβλημα σε εγκατάσταση

Eleftherios Kosmas elkosmas at gmail.com
Wed Feb 14 00:03:29 EET 2007

για χαρά,
σήμερα παρέλαβα καινούριο pc... χωρίς εγκατεστημένο λειτουργικό... είχα δύο
διανομές στο σπίτι να κάθονται την SuSE 10.0 και το kubuntu 6.06 LTS είπα να
βάλω την SuSE που την έχω συνηθίσει... έβαλα το pc να boot-άρει από το DVD
drive (το δισκάκι το έχω ξαναδοκιμάσει) βγήκε η κλασσική οθόνη της SuSE και
προχώρησα σε installation το αποτέλεσμα... να βγεί μια οθόνη του παλαιού
yast το οποίο δεν φαίνεται να βλέπει το DVD από το οποίο λειτουργεί!!!

για να κάνω την δουλειά μου έβαλα το kubuntu 6.06 LTS και εγκαταστάθηκε μια
χαρούλα επειδή όμως κακά τα ψέματα έχω συνηθίσει την SuSE τί θα μπορούσα να
κάνω...?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

--
http://elkosmas.gr