Re: Ένα είναι το σύνθημα που όλους μας ενώνει...

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Feb 12 12:12:16 EET 2007

Jimmy Angelakos <vyruss at hellug.gr> writes:

> Ελπίζω να σας αρέσει... :)
>
> http://members.hellug.gr/vyruss/computing/windowsvista.jpg

Πολύ καλή ιδέα, έχει τα εξής προβληματάκια:

  * Το Windows?Svista! με μπέρδεψε.  Δεν το έπιανα το λογοπαίγνιο,
    προσπαθούσα να το διαβάσω σαν regular expression.  Δυο συνάδελφοι
    που δεν ξέρουν regexps επίσης δυσκολεύτηκαν. Ίσως ένα διάστημα
    ανάμεσα στο Windows? και στο Svista! να βοηθούσε, και νομίζω πως
    πρέπει και τα δυο να είναι ίδια (όχι το ένα bold και το άλλο
    απλό).  Ή ίσως, εναλλακτικά:  Windows?  Σvista!

  * Οι δύο συνάδελφοι, παρόλο που ξέρουν τι είναι Linux κλπ., δηλαδή
    είναι αρκετά πιο προχωρημένοι από το μέσο αποδέκτη, μπερδεύτηκαν
    από τα Linux που είναι κάτω και δεν κατάλαβαν ότι είναι οι «πολλές
    λύσεις» μέχρι να τους το πω.  Φαίνεται πως το μάτι τα θεωρεί
    σπόνσορες της διαφήμισης και τα αγνοεί αυτόματα.  Θέλει κάποιο
    διαφορετικό layout.  Δυστυχώς δεν έχω κάτι να προτείνω.

Αν μπορείς φτιάξ'το, θέλω να κρεμάσω μερικά εδώ (κρέμασα ήδη το
υπάρχον).

--
Antonis Christofides
+30-2107722840 (work)