Web-based User/Group management

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Feb 9 17:59:18 EET 2007

Έχει κανείς υπόψη του αν υπάρχει κάποιο έτοιμο web-based front-end για
διαχείριση των users που φτιάχνονται με το htpasswd για το basic
authentication στον Apache? Με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο ώστε να είναι
δυνατή η εγγραφή ενός user μεσω του web με απλό verification του email
του και να μη χρειάζεται να τον προσθέτω εγώ manually.

Πιθανότατα να είναι εύκολο να φτιαχτεί κάτι τέτοιο, αλλά δεν έχω καθόλου
χρόνο να ασχοληθώ με προγραμματισμό αυτή τη στιγμή. Γνωρίζει κανείς
κάποιο τέτοιο web application?