DVD burning - NOT

Thomas Venieris mot at freemail.gr
Thu Feb 8 22:36:29 EET 2007

On Wednesday 07 February 2007 13:31, basilis wrote:
> Προσπάθησα να γράψω ένα dvd+r με k3b, gnomebaker, nautilus. Στο pioneer
> όλα γίνονται ΟΚ σε φουλ ταχύτητα (8απλή) - στο nec πανωλεθρία. Στην αρχή
> ξεκινάει να γράφει με 6-8απλή ταχύτητα - μετά το 20% περίπου πέφτει σε
> 4πλή (και λίγο χαμηλότερη) ταχύτητα. Τα dvd που γράφει το pioneer
> διαβάζονται σε 3 υπολογιστές που δοκίμασα - τα dvd που έκαψα με το nec
> δεν διαβάζονται πουθενά.
>
> Το nec γράφει άψογα σε φουλ ταχύτητα σε windows το ίδιο ακριβώς media.

Δεδομένου πως στα windows όλα δουλέυουν σωστά, η παρακάτω πληροφορία πιθανώς
να σου είναι παντελώς άχρηστη. Παρόλα αυτά θα την δώσω, κι ας πέσει χάμω:

Short Version:
Δοκίμασες το nec μόνο του στο καλώδιο;

Long Version:
Πριν μερικά χρόνια αποφάσισα να καταργήσω την "σκλαβιά" από τις συσκευές IDE
μου. Όλες οι συσκευές είναι master, μόνες στο καλώδιό τους, περίπου ας πούμε
όπως κάνει το SATA. Έκτοτε έπαψε (προφανώς) να μου επηρρεάζει η μια συσκευή
την άλλη. Αν δεν φτάνουν τα 2 IDE κανάλια, αγοράζω πρόσθετο ελεγκτή IDE να
μου δώσει άλλα 2.

Άλλη ιδέα: Έψαξες μήπως υπάρχει updated firmware για το nec?

Φιλικά,

--
moT

"There's the television. It's all right there. It's all
right there. Look. Listen. Kneel. Pray. Commercials."
                                           (12 Monkeys)