About Back_Up

Manolis Kiagias sonic at diktia.dyndns.org
Thu Feb 8 20:20:14 EET 2007

Nikos Kouvaris wrote:
> [...]
> Meta kopwn kai basanwn kai bebaia me th boh8eia toy foroum autou
> katafera na steisw to PC mou kai me thn ATI karta grafikwn kai me ola
> osa xreiazomai.
>
> To didagma einai to exhs....
>
> krata kapoia arxeia se back_up prin apo ka8e allagh.
> mexri twra katalaba oti sigoura xreiazetai na krathsw ta exhs dyo:
>    sources.list     kai       xorg.conf
>
> Den eimai sugouros gia thn erwthsh alla......... poia einai ta basika
> arxeia pou prepei na krathsei kaneis wste sthn kakia thn wra na
> epanaferei to systhma toy sthn prohgoumenh katastash.

Ua sou elega na kratiseis genika ta arxeia me kataliksi conf poy
briskontai mesa sto /etc
Eidika na kratiseis osa exeis esi peirajei me to xeri.
Akoma kalitero apo auto einai kathe allagi pou kaneis sto sistima sou na
tin tekmirioneis kapou. Ftiaje ena text arxio kai grafe kathe fora ti
kaneis, oste an xreiastei na epanegkatistiseis apo tin arxi den ua
psaxnesai apo to miden. Auto ua se bohthisei episis kai otan erthei h
ora na anabaumisteis stin epomeni ekdosi tou distro sou.
To backup mporei na ginei me tin entoli tari  h kai  me tin cp.  Mporeis
na ta kaneis kai aplo copy apo to grafiko periballon. Gia to tar des
auto pou sou grafei o Aggelos. Exei pleonektimata se sxesi me to aplo copy.
> kai erwthsh deyterh....:
>
> bazw enan exwteriko sklhro kai 8elw na kanw ekei mesa ena back up tou
>   /home/me
>
> alla mesa sto /home/me/Desktop/  yparxei mia suntwmeush tou diskou kai
> stamataei...
>
> Pws ginetai loipon to bauck up tou /home/me
Den mas les edo me ti programma kaneis backup. Na ueoriso oti kaneis mia
apli antigrafi apo to grafiko peribalon me drag & drop?
Stin periptosi auti fantazomai oti poli apla stin antigrafi akolouthi to
link kai kataligei na thelei na antigrapsi olo to disko kai ton eauto
tou jana kai gia auto stamataei.
An ues na xrhsimopoihseis aplo copy, h geniki idea ua itan:

cp -Pr /home/me   /path/to/backup/dir

To -P empodizei tin copy na akolouthi ta links (ta antigrafei san apla
arxeia).