Πρόβλημα με τα εφέ στο Fedora Core 6.(Και ερώτηση για το magaz)(Γιάννης Καπνογιάννης)

Manolis Kiagias sonic at diktia.dyndns.org
Thu Feb 8 16:20:11 EET 2007

Smokejohn wrote:
> Γεια χαρά αυτό είναι το πρώτο μήνυμα μου στη λίστα. Στέλνω για να
> περιγράψω μαι απορία και να την λύσουμε αν γίνεται παρέα. Είμαι
> φανατικός αναγνώστης του ελληνικού Linux format και στο προηγούμενο
> τεύχος είχαν το FC6. Σε αρκετές σελίδες του περιοδικού έγραφαν πως α
> έχεισ κάρτα ΑΤΙ μπορούσες να δεις όλα τα εφέ χωρίς κανένα πρόβλημα.
> Προσωπικά δεν τη γουσταάρω τη συγκεκριμένη διανομή αλλά την
> εγκατέστησα γιατί ήθελα σαν τρελός να δω τα καινούρια καλούδια που μας
> φέρουν οι eye-candy τεχνολογίες. Το σύστημα μου είναι ένα Turbo-x
> [...]
Οι παλιές ATI δουλεύουν απευθείας τα desktop-effects στο Fedora γιατί
χρησιμοποιείται ο open source drivers.
Στι καινούριες χρειάζεται ο driver της ΑΤΙ που είναι proprietary (αυτός
που μάλλον προσπάθησες και εσύ όπως και πολλοί άλλοι να κάνουν install -
όχι compile) και ο οποίος είναι γενικά ιδιαίτερα προβληματικός.
Ίσως να βοηθηθείς αν δεις και τις σχετικές οδηγίες που δίνει εδώ:

http://www.thinkwiki.org/wiki/Installing_Fedora_Core_6_on_a_ThinkPad_T60

κάτω από τον τίτλο ATI Drivers (fglrx)

Αν σου δουλέψει πες μας, γιατί πολύ θα ήθελα να το δω σε μια ATI σε
notebook ενός φίλου.