συγνωμη

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Feb 8 00:30:36 EET 2007

On 2007-02-07 21:48, dimitris makarigakis <iapetos at yahoo.com> wrote:
> Παρακαλω να με συγχωρισετε για την ακομψη εμφανιση των μηνυματων που
> εστειλα.Διαβαζω τα μηνυματα απο το γραμματοκουτο μου και οχι απευθειας
> απο την λιστα και ετσι δεν ειχα ακριβη εικονα της μορφης στην οποια
> φθανει η απαντηση μου.  Ειλικρινα λυπαμαι.

Επειδή κι εγώ σχολίασα το πώς φαίνονται τα μηνύματα, το ξέρουμε πως
είναι πιθανόν να ΜΗΝ είχες ιδέα πως φαίνονται.

Τα web-mail «προγράμματα» (ο Linus Torvalds και ο Richard Stallman να
δώσει να γίνουν ποτέ «προγράμματα» ορισμένα από αυτά τα χάλια), πολλές
φορές κρύβουν με άθλιο τρόπο την πραγματική εμφάνιση ενός μηνύματος και
καταστρέφουν τη μορφοποίησή του πολύ μετά τη στιγμή που ο αποστολέας
πατάει το κουμπάκι με όνομα «Αποστολή».

Δε χρειάζεται όμως να στέλνεις ντε και καλά με το web-mail «πρόγραμμα»
όλα σου τα email.  Αν θέλεις βοήθεια για να στήσεις ένα καλό, όμορφο,
λειτουργικό, σαφώς πιο γρήγορο από τις web σελίδες, και μοντέρνο email
πρόγραμμα σε κάποιο Linux ή άλλο ελεύθερο λογισμικό της επιλογής σου,
είμαι σίγουρος ότι πολλοί από εδώ μπορούν να βοηθήσουν :)