Beryl gia pragmatikous antres (was: Re: Beryl)

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Feb 7 23:55:32 EET 2007

On Wed, 2007-02-07 at 20:23 +0200, Michael Iatrou wrote:

> Προφανώς δεν χρειάζεσαι 3D destop, γρήγορο driver για frame buffer console
> χρειάζεσαι...

Με ένα πολιτισμένο 2D desktop που να ανταποκρίνεται γρήγορα θα ήμουν
ευτυχής.

> Θα διαφωνούσα ριζικά, αλλά το κακό είναι ότι τα προαναφερθέντα προγράμματα
> έχουν προβλήματα επιδόσεων ακόμη και στα 3GHz...

Έχω ξεμείνει με low-end μηχανήματα προς το παρόν και δεν ξέρω τι παίζει
με τα beryl κτλ.

Το παραπάνω το έγραψα με αφορμή έναν γνωστό μου που τρέχει
winxp/office2000 σε pentiumII 350 με 256RAM, γεγονός που με εντυπωσίασε.
Δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα έτρεχε το gnome/ff/tb/openoffice σε linux
σε τέτοιο hardware.

PS1: Τελικά το desktop δεν είναι έτοιμο ακόμη για το linux.

PS2: Μιχάλη, σου χρωστάω κάτι (βλ. magaz). Δεν το ξέχασα. :)