Απ: Beryl gia pragmatikous antres (was: Re: Beryl)

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Feb 7 22:18:01 EET 2007

Την 7/2/2007, George Notaras <gnot at g-loaded.eu> έγραψε:
> [...]
> Τέλος, αυτό που θα ήθελα να πω είναι ότι θα προτιμούσα να ξοδεύεται η
> ενέργεια των προγραμματιστών για βελτίωση των επιδόσεων/απόκρισης στα
> διάφορα γραφικά περιβάλλοντα για linux, γιατί ορισμένες φορές η
> κατάσταση είναι απλά ανυπόφορη (βλ. openoffice, firefox, thunderbird).
> [...]

να σου πω την αλήθεια ως προγραμματιστής έχω συχνά νιώσει μεγάλη χαρά
κάνοντας παπαριές (π.χ. ένα μπαλάκι που πέφτει και κάνει γκελ με όσο
πιο φυσικό τρόπο γίνεται). Επειδή η ευτηχία είναι σημαντικότερη από το
να αποδίδει περισσότερο το openoffice, firefox, thunderbird ίσως
καλύτερα να τους αφήσουμε να παίζουν και να ελπίζουμε ότι κάτι καλό θα
προκύψει κατα λάθος (ότι κάνουμε και με τους μαθηματικούς για
παράδειγμα).