Beryl gia pragmatikous antres (was: Re: Beryl)

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Feb 7 16:08:47 EET 2007

On Wed, 2007-02-07 at 13:12 +0200, George Notaras wrote:

> Ο σύλλογος κατόχων NVidia GeForce 2 GTS ευχαριστεί τον Χρήστο Ρικούδη
> για την virtual εμπειρία στον κόσμο των άχρηστων εφφέ.

Εντάξει, για να πω την αλήθεια δοκίμασα κι εγώ το AIGLX του fedora 6 με
μια ATI radeon 9100. Τα εφφε έπαιξαν μόνο με τον open-source driver.
Κατά τα άλλα, εκτός από κάποιες μικροαλλαγές στο xorg.conf, δεν
αντιμετώπισα προβλήματα.

Φυσικά, μετά από 5 λεπτά, ακόμα και τα απλά εφφε του compiz έγιναν
κουραστικά και τα απενεργοποίησα. Κανένα εφφε δεν μπορεί να συγκριθεί με
το συναίσθημα του να πατάς το minimize και το παράθυρο να εξαφανίζεται
από μπροστά σου σε dt. Ως τώρα, το πρώτο πράγμα που απενεργοποιούσα είτε
σε windows είτε σε gnome είτε σε kde ήταν τα παντός είδους animations σε
παράθυρα/μενου κτλ.

Τέλος, αυτό που θα ήθελα να πω είναι ότι θα προτιμούσα να ξοδεύεται η
ενέργεια των προγραμματιστών για βελτίωση των επιδόσεων/απόκρισης στα
διάφορα γραφικά περιβάλλοντα για linux, γιατί ορισμένες φορές η
κατάσταση είναι απλά ανυπόφορη (βλ. openoffice, firefox, thunderbird).
Φυσικά αυτό δεν γίνεται αντιληπτό έχοντας 3GHz ισχύ, αλλά σε low-end
μηχανήματα.