DVD burning - NOT

basilis bts at the.forthnet.gr
Wed Feb 7 13:31:20 EET 2007

Καλημέρα!

Εγκατέστησα το ubuntu 6.10 στον desktop υπολογιστή μου (amd64dualcore,
nforce4, atiX). Η εγκατάσταση έγινε απροβλημάτιστα. Έχω στημένο fglrx,
beryl, gnome (by default) και έβαλα και το kubuntu desktop (αν και δεν
το χρησιμοποιώ).

Στον υπολογιστή έχω δύο dvdr. Ένα nec 18απλής και ένα pioneer 8απλής.

hdparm -v /dev/hdc

/dev/hdc:
IO_support = 1 (32-bit)
unmaskirq = 1 (on)
using_dma = 1 (on)
keepsettings = 0 (off)
readonly = 0 (off)
readahead = 256 (on)
HDIO_GETGEO failed: Inappropriate ioctl for device

/dev/hdd:
[...]

Τα παραπάνω είναι το output του hdparm -v για τα dvdr.

Προσπάθησα να γράψω ένα dvd+r με k3b, gnomebaker, nautilus. Στο pioneer
όλα γίνονται ΟΚ σε φουλ ταχύτητα (8απλή) - στο nec πανωλεθρία. Στην αρχή
ξεκινάει να γράφει με 6-8απλή ταχύτητα - μετά το 20% περίπου πέφτει σε
4πλή (και λίγο χαμηλότερη) ταχύτητα. Τα dvd που γράφει το pioneer
διαβάζονται σε 3 υπολογιστές που δοκίμασα - τα dvd που έκαψα με το nec
δεν διαβάζονται πουθενά.

Το nec γράφει άψογα σε φουλ ταχύτητα σε windows το ίδιο ακριβώς media.

Κανένα από τα burning apps δεν μου έβγαλε το παραμικρό λάθος όταν
έκαιγαν τα dvd στο nec.

Έχτε κάποια ιδέα?

Το HDIO_GETGEO failed: Inappropriate ioctl for device τι μπορεί να σημαίνει?

ΤΙΑ

Είναι η πρώτη φορά που βάζω desktop linux, οπότε ακόμα και τα
προφανέστερα μην τα θεωρήσετε ως αυτονόητα.. ;-)