ATI driver

rouvas at di.uoa.gr rouvas at di.uoa.gr
Tue Feb 6 21:53:27 EET 2007

> kai i diafora AIGLX kai GLX? kai X.org kai X11? sorry alla exw arxisei
> kai  berdeuomai asxima...
> Exw tin Nvidia GForce7400 yparxei kapoios tropos na dw ean auta pou
> exoun  egkatastathei apo to ubuntu exoun energopoiisi 3D support?
> Ean kanw install to px GLX  tha yparxei kaliteri apodosi oson afora stin
>  apeikonisi tou olou sistimatos (den ennow 3D objects alla px akoma kai
> tou  konqueror) alla kai stin apodosi px. otan metakineis parathira klp?

Tora auta pou 8a po den einai epistimonika, alla...

exo forito me kapoia NVidia karta.

Diafora metaksi drivers tis nvidia kai tous OSS nv? Sxedon kammia. Mikres
diafores sto mege8os ton grammaton, alla gia ta pragmata poy anafereis
kammia.

Diafora metaksi xrisis tou generic vesa driver kai enos ek ton anotero?
Episis kammia.

Simperasma (diko mou): An den paizeis me 3D, den exei simasia ti vazeis
sta simerina mixanimata ton 8500THz. Prosopikos den asxoloume me 3D.

Ante, briste me tora :-)

-Stathis