X11 fonts

Ioannis Dimakos idimakos at upatras.gr
Mon Feb 5 18:26:19 EET 2007

Και το ακόλουθο δουλεύει (βέβαια είναι kludge, ωστόσο δουλεύει).

> Sys.setlocale(locale="el_GR.UTF-8")
> par(family="symbol")
> plot(1:20, main="ΤΙΤΛΟΣ")

Θυμίζει την εποχή που γράφαμε ελληνικό κείμενο σε LaTeX με τη βοήθεια των
math fonts από τα Computer Modern του Knuth, αλλά είναι μια λύση.

Το άρθρο που ψάχνεις είναι το "Non Standard Fonts in PostScript and PDF
Graphics" των Paul Murrell & Brian Ripley στο Rnews 2006, Vol. 6, issue
no. 2

Γιάννης